LEVERING EN VOORWAARDEN

Inhoud

1.   Reservering
2.   Betaling
3.   Annulering en wijzigingen
4.   Bezorg en ophaalservice
5.   Gebruik van goederen
6.   Borg
7.   Ballonnendecoratie
8.   Candytables
9.   Partners
10. Winacties (facebook)

1. Reservering

Alle reserveringen dienen via het aanvraagformulier worden verzonden. Wij nemen geen telefonische aanvragen aan en ook niet via social media (Facebook/Whatsapp)! Deze communicatiemiddellen worden alleen gebruikt voor het beantwoorden van vragen.

Het invullen en versturen van het formulier geeft u niet automatisch de garantie dat de gewenste goederen op de opgegeven datum te huur zijn. Indien de gewenste producten of diensten beschikbaar zijn ontvangt u van ons een bevestiging met een offerte of factuur. De verwerking van uw aanvraag duurt maximaal 3 werkdagen, hou hier aub rekening mee!

Neem telefonisch contact op indien u een spoedlevering binnen 5 dagen nodig hebt!

2. Betaling
Aanbetalingen dienen binnen 14 dagen na reservering binnen te zijn. Wij vragen een aanbetaling van 50%

Indien u in termijnen wilt betalen is dit mogelijk voor minimaal € 50 per maand. (alleen bij feestjes langer dan 3 maanden in de toekomst)

Het totaal bedrag dient uiterlijk 5 dagen voor de leverdatum bij ons binnen te zijn. Voor speciale acties kunnen er andere regels gelden. Bij spoedaanvragen binnen 5 dagen voor de leverdatum, berekenen we een toeslag van €10.

Let op! Zonder betaling staat uw bestelling niet vast!

3. Annulering en wijzigingen
Annuleringen of wijzigingen kunnen door beide partijen gedaan worden en dienen schriftelijk te worden bevestigd. Mocht u de bestelling na betaling willen annuleren dan kan dit tot 14 dagen na reservering kosteloos u ontvangt dus uw volledige betaling terug!
- Bij een annulering berekenen we €10 administratie kosten 
- Bij een annulering binnen 30 dagen voor levering wordt 25% van het totaal bedrag verrekend als annuleringskosten
- Bij een annulering binnen 14 dagen voor levering wordt 50% van het totaalbedrag verrekend als annuleringskosten
- Bij een annulering binnen 5 dagen voor levering wordt 100% van de betaling verrekend als annuleringskosten
- Voor speciale kortingsacties kunnen er andere regels gelden (zoals 100% annuleringskosten ongeacht periode)

Wijzigingen in datum en levertijd zijn alleen mogelijk als de beschikbaarheid/planning dat toe laat.

Indien uw bestelling onverhoopt door ons, wegens omstandigheden (zoals ziekte) moet worden gewijzigd of geannuleerd, zullen wij op tijd op zoek gaan naar een vervangend leverancier/partner.

4. Bezorg en ophaalservice
(Tussen 09:00 uur en 20:00 uur)

Bewoners van Spijkenisse en Hoogvliet kunnen GRATIS gebruik maken van onze bezorg- en ophaalservice!

Voor Rotterdam en omgeving berekenen we de volgende tarieven:

Rotterdam Zuid/West: € 15
Schiedam: € 15
Rotterdam Noord/Oost: € 20
Capelle aan den IJssel: € 20
Ridderkerk: € 20
Delft: € 20
Den Haag € 25
Dordrecht: € 25

Bij betaald parkeren rekenen wij €5 - €10 extra.

Woon je buiten de regio dan leveren wij alleen bij een minimale besteding van € 250 (excl reiskosten) en geldt er een borg.  Wij maken graag een berekening van de reiskosten voor je.

Neem contact met ons op voor meer informatie.

Let op!
De bezorg en ophaalservice is tussen 09:00 uur en 20:00 uur. De bezorg en ophaaltijden worden vooraf met u besproken, we kunnen hier i.v.m
met uitloop van de planning (maximaal) een uur van afwijken dus hou hier rekening mee!

Moeten we wat brengen of ophalen buiten deze tijden dan betaald u € 10 extra per uur. Wij kunnen eventueel ook in overleg de spullen de volgende dag ophalen, hier gelden geen extra kosten voor, wel vragen we dan een borg  tot de spullen in goede orde retour zijn.

5. Borg
Wij vragen een borg tussen €20 en €100, afhankelijk van het product. De borg moet contant worden betaald, zodat wij u die meteen retour kunnen geven als de spullen in goede orde retour zijn. U bent helemaal zelf verantwoordelijk voor een goede zorg van de goederen tijdens de huurperiode. De kosten voor vermissing of schade tijdens de huurperiode moet door u worden betaald.

De frame/standaarden van de ballonnenboog/pilaren zijn eigendom van Party Fun NL en die komen wij na gebruik (zonder ballonnen) altijd weer ophalen. Bij schade of vermissing worden er kosten (minimaal €20) in rekening gebracht).

6. Gebruik van goederen
Alle goederen blijven ten alle tijden eigendom van Party Fun NL  Vanaf het moment dat u de goederen in ontvangst neemt, bent u verantwoordelijk. Wij zijn niet aansprakelijk voor opgelopen schade, letsel etc. tijdens de huurperiode. De goederen worden in goede en schone staat, met (mondelinge) instructies bij u afgeleverd. U dient dit zelf visueel te controleren. Mocht er achteraf toch gebreken, mankementen of andere klachten zijn, dan dient u direct contact op te nemen met Party Fun NL. Na melding mag er geen gebruik meer worden gemaakt van het product. Indien het probleem, niet door ons ter plekke kan worden opgelost, ontvang u (een gedeelte van) uw geld terug. 

Let op!
Het niet melden is niet ontvankelijk! Indien u de goederen wel (in goede staat) gehuurd heeft maar door andere omstandigheden niet hebt kunnen gebruiken, ontvangt u uw geld niet terug!

7. Ballonnendecoratie
De ballonnen die wij gebruiken zijn van zeer goede kwaliteit. Wij werken daarom ook uitsluitend met onze eigen ballonnen. Standaard kleuren (mat) zitten altijd bij de prijs inbegrepen, wenst u een speciale kleur/soort ballon zoals goud, zilver, metallic dan berekenen wij een toeslag. Bij alle overige extra wensen zoals topballon, folieballon, speciale boog/pilaar etc. wordt ook een toeslag gevraagd. De kleuren, extra wensen en eventueel de extra kosten worden vooraf met u besproken.

Elke ballonnendecoratie wordt handmatig op professionele wijze op basis van uw wensen gemaakt. Ballonnenbogen worden meestal ter plekke gemaakt, wij gebruiken een elektrische ballonnenpomp en hebben op de locatie een stroomaansluiting nodig.

Wij laten de ballonnendecoratie in goede staat bij u achter. Na aflevering bent u zelf verantwoordelijk voor de staat van de ballonnen. Wij zijn ook niet verantwoordelijk bij schade door vandalisme of (weer) omstandigheden zoals volle zon, regen en wind!

De frame/standaarden van de ballonnenboog/pilaren zijn eigendom van Party Fun NL en die komen wij na gebruik (zonder ballonnen) altijd weer ophalen. Bij schade of vermissing worden er kosten (€20) in rekening gebracht).

8. Candytables
(excl. ballonnenboog & Achtergrondposter)

Indien u een candytable heeft gereserveerd, kunt u een thema uitkiezen, wij zullen hiermee rekening houden bij de opmaak van de tafel. Het tafelkleed/rok en wat extra decoratie op de tafel zoals knuffels, bakjes met labels zullen op kleur/thema zijn.

Wij gebruiken standaard snoep zoals lollies, spekjes, chocolaatjes etc. deze zijn niet op thema of kleur! Deze snoep zullen wij in 10-12 luxe vazen/bakjes zetten. Het snoep is genoeg om voor +/- 20 kinderen uit te delen, u krijgt ook 20 snoepzakjes hiervoor. Daarnaast gebruiken we plantjes, bloemen en verhogers om de tafel op te maken. (deze kunnen niet apart gehuurd worden!)

Wilt u een volledig gepersonaliseerd tafel en/of extra snoep met o.a. popcornbakjes, suikerspinbekers, goodiebags, chocoladerepen, taart, cupcakes of extra snoep dan gelden hier extra kosten voor! Ook een ballonnenboog or achtergrondposter moet apart besteld worden!

9. Partners

Wij werken samen met verschillende betrouwbare en professionele partners om u een zo breed mogelijk keuze aan partydiensten te kunnen aanbieden. Samen bezitten wij een ruime kennis en ervaring om elk feest te doen slagen!

Als u een totaal pakket heeft geboekt, is het mogelijk dat wij hiervoor samenwerken met partners. U wordt hier vooraf van op de hoogte gebracht. Indien van toepassing wordt u na reservering door ons doorverwezen/in contact gebracht met de betreffende partner.

Hieronder een link met overzicht van de partners waar wij mee samenwerken:
http://party-fun-nl.nl/partners

U bent zelf verantwoordelijk voor het onderhouden van deze contact en afspraken die met deze partner gemaakt zijn!

Party Fun NL is niet aansprakelijk voor eventuele miscommunicatie met partners!

10. Winacties
Het is mogelijk om mee te doen met winacties via Facebook.
Mocht je een prijs winnen houd dan rekening met het volgende:
- reiskosten (buiten Spijkenisse/Hoogvliet) zijn niet inbegrepen
- alleen op basis van beschikbaarbeid
- niet geldig voor feestjes in de zomervakantie
- niet geldig voor feestjes op zaterdag 
- binnen een jaar na het winnen gebruik van maken (1 jaar geldig)

Facebook is zelf niet betrokken bij deze winacties!